WYCEŃ USŁUGĘ
1. Firma Pogotowie dywanowe przyjmuje zlecenia prania tapicerki meblowej oraz dywanów i wykładzin wg określonego cennika zastrzegając, że ostateczna cena usługi zależna jest od wielkości, stopnia zabrudzenia mebla lub dywanu i jest ceną umowną.
2. Firma Pogotowie dywanowe nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam (np. z kawy, herbaty, moczu, barwników spożywczych, bejcy, tuszu, smaru, kleju, tłuszczu itp.) zwłaszcza plam starych lub zapieranych domowymi sposobami lub nieodpowiednią chemią powodującą utrwalenie plamy. Pranie samodzielnie zapieranych wcześniej przez Klientów dywanów lub mebli może powodować jeszcze większe wybijanie plam na pranej powierzchni.
3. Firma Pogotowie dywanowe nie gwarantuje całkowitego usunięcia nieprzyjemnych zapachów np. moczu, kału, pleśni, grzybów, wymiocin, stęchlizny pomimo całej staranności oraz najlepszych środków i maszyn do prania tapicerek i dywanów.
4. Przy intensywnym użytkowaniu włókna dywanów i wykładzin polipropylenowych ulegają uszkodzeniu przez co powstają ciemniejsze obszary (ciągi komunikacyjne), rozdwojenia włókna lub wytarcia, będące normalnym procesem zużycia runa dywanu lub wykładziny, za które wykonawca usługi nie odpowiada.
5. Frędzle dywanów intensywnie użytkowanych, mogą ulec zniszczeniu, zżółknięciu lub przebarwieniu, za które wykonawca usługi nie odpowiada.
6. Dywany i wykładziny klejone, podklejane lub usztywniane mogą ulec rozklejeniu lub odklejeniu podczas procesu prania. Dywany takie są prane na odpowiedzialność Klienta. Firma Pogotowie dywanowe nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany i wykładziny.
7. Dywany wiskozowe , ze względu na swoją delikatną konstrukcję, czyszczone są wyłącznie na ryzyko i odpowiedzialność zleceniodawcy.
8. Podczas prania , dywany wełniane lub usztywniane mogą nieznacznie stracić swoją sztywność lub ulec niewielkiemu skurczeniu.
9. Meble tapicerowane czyszczone są wyłącznie w miejscach, do których istnieje nieograniczony dostęp ssawki urządzenia czyszczącego, gdyż urządzenie piorące ma ograniczoną moc ssania i każdy dodatkowy ciężar (nacisk gąbek i poduszek) zmniejsza skuteczność odsysania roztworu płuczącego.
10. Meble przed usługą powinny zostać przygotowane poprzez opróżnienie pojemników na pościel, a także usunięcie brudu, zalegającego piasku i innych przedmiotów pod lub wokół mebla co może skutkować porysowaniem podłogi, za co Zleceniobiorca nie bierze odpowiedzialności.
11. Pranie całości mebla odbywa się tylko i wyłącznie w przypadku rozkręcenia mebla przez Klienta na poszczególne elementy.
12. W przypadku prania dywanów lub wykładzin w domu, Klient ma obowiązek usunąć wszystkie meble, kable i inne urządzenia utrudniające wykonanie usługi we własnym zakresie.
13. Produkty nie posiadające fabrycznych oznaczeń dotyczących składu czyszczone są na wyłączną odpowiedzialność Klienta.
14. Firma Pogotowie dywanowe nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte dywanu, wykładziny tapicerki meblowej lub samochodowej (wadliwe farbowanie, wady konstrukcyjne, obszycie, niewłaściwe oznaczenia producenta).
15. Opłata za wykonaną usługę pobierana jest w całości po wykonaniu usługi.
16. Reklamacje przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej, najpóźniej do 24 godzin po wykonaniu usługi. Firma Pogotowie dywanowe rozpatrzy reklamacje w ciągu 14 dni roboczych.
17. Firma Pogotowie dywanowe podczas każdej usługi wykonuje dokumentację zdjęciową, na którą Klient zlecając usługę wyraża zgodę. Jednocześnie firma Pogotowie dywanowe zastrzega sobie prawo do wykorzystania ww zdjęć w celach promocyjnych i reklamowych nie naruszając przy tym praw do wizerunku osoby zlecającej.
18. Dokumentacja zdjęciowa wykonana przez firmę Pogotowie dywanowe stanowi jednocześnie zabezpieczenie potwierdzające jakość oraz zakres wykonanej usługi.
19. Zlecenie usługi oznacza akceptację regulaminu.
20. We wszystkich przypadkach nieokreślonych niniejszym regulaminem, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Firma Pogotowie dywanowe z siedzibą w Radomiu , przy ulicy Słowackiego 100, nazwa urzędowa Usługi Małgorzata Hojda.